13 Aralık 2011 Salı

"Bir ben ki benden içeri"

Ben şunu farkettim ki n'zaman hadi blogumu açayım desem içimden şu cümle geçiyor.
"Bir ben ki benden içeri"
Nasıl yani? insan her bloguna bir şey yazacağında iç sesi bunu mu der ? n'dir yani manası?...
Şu olabilir mi; "Hey yavrum hey sen n'yazarsan yaz içerisi çok daha fazla, çok daha karışık! bakalım işin içinden çıkabilecek misin?"

Bilemiyorum çıkabilecek miyim;

Blogcum herşey güzel... Yorucu ama kötü değil Çirkin hiç değil.. Çoook çoook uzun zamandır dualar ettiğim birşey olmak üzere... Gönlüme göre ev alıyorum falan sanma yok öyle birşey bu başka birşey..
Yıllardır sürekli gerilere ittiğim aman beni ele geçirip içimi daha da bunaltmasın dediğim birşey... Meğer n'çok prangalar varmış ayağımda nasıl da görmezden gelmeye çalışmışım yıllardır. Şimdi ortadan kalkmak üzere olması bile hayatımı yoluna koymaya başladı.. Sadece ayağımı değil başımı da rahatlattı.. sırada sabırla beklemek kaldı..
Bu arada ben anladım ki bazen rahatlamalar da sancılı olabiliyormuş blogcum. Rahatlarken su yüzüne çıkanlar biraz beni korkuttu ama bir ohhh çekip teşekkür ettim yine kendime&içime... Meğer n'çok bunalıp dururmuş da belli etmezmiş... İnsanın kendi kendine teşekkür etmesi çok mu garip acaba?
Hayat denen şey insan büyüdükçe kısalaşıp aynı zamanda da zorlaşıyor sanki... Haksızlık değil mi bu yani.. Birinden biri iyi yönde olsa bari. Bir ara bu konuya çok takılmıştım n'den yaşımız ilerledikçe zaman daha kısa geliyor insana diye.. Çok kafa yordum bu mevzuya.. Malum ikizler geceleri uyutmadıkları için insan böyle şeylere sarıyordu... Sonucum şu çıktı blogcum.. İnsan küçükken etrafında tanımadığı görmediği bilmediği çok şey oluyor dolayısıyla algıları sürekli açık kalıyor ve hergün yeni birşeyler katıyor hayatına.. yaş ilerledikçe insanlar rutinlere alışıyor herşeyi bildiğini gördüğünü sanıyor algılarını kapatıyor sonuçta da sanki hergün bir önceki günü yaşıyor ve böylece zaman ona daha kısa geliyor... Bu benim nacizane fikrim blogcum.. Algılarımız hep açık olsun inşallah... Şimdilik bu kadar blogcum.. Öpüyorum yanaklarından da diyesim geldi.. dedim gitti hadi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder