18 Ocak 2010 Pazartesi

Yapraklar dökülür....


Şu yaprak dökümü dizisi var yaaa.... işte ben o dizinin sonunda yayınlanan izleyicilerden gelen fotoları her izlediğim de hüngür hüngür ağlıyorum. Sanki o fotoğraflardaki herkes ölmüş gibi geliyor bana tövbe tövbe.... Belki insanlar çok mutlu oldukları aile tablolarını gönderiyorlar ama dizi zaten o kadar geriyor ki insanı işte sonunda da böyle hönkürerekten ağlamadan duramıyorum...

Geçen gün Mert " Belgin bu dizi n'zamandır yayınlanıyor?" dedi... Abowww bir de düşündüm bizim çocuklardan büyük bu dizi... (zaman kriterime bak.. bizim çocuklardan büyük ; yok yok bu bizim çocuklardan küçük:)))

Bu salak diziye takılıp kalmamın tek sebebi sensin Mert sensin... diye celallendim ben de ... nası yanii?? nasıl mı?? bu dizinin başladığı sene sen ç'ba günleri halı sahaya top oynamaya gidiyordun ben de sıkıntıdan bu diziye başlamış bulundum şimdi de bırakamıyorum işteeee.....

Hönkürmek istiyorum.....

4 yorum:

  1. Ben az öncede post yazdım ama büyük ihtimalle gitmedi?ekran kayboldu birden bende anlamadım?
    Neyse diyordum ki;
    Belgincim sabah sabah yüzümü güldürdün:)))Bende aynı durumdayım aslında,en sonda 'her aile bir ağaçtır,bazen yapraklar çıkar bazen dökülür'yazısından sonra yayınlanıyor ya o fotoğraflar.Tam damar!
    Kaybettiklerim geliyor aklıma:(
    Eh bizde insanız koyveriyoruz gidiyor...
    Ya da bazen böyle saçma şeylerle birlikte ağlamak insana iyi geliyor?
    Öptüm canım:))

    YanıtlaSil
  2. ah şu post meselesini ilk uyaran sen değilsin tatlım sağol.. ama yapabilecek birşeyim var mı bilgim yok:(
    evt evt ağlamak da insana iyi geliyor gerçekten hatta insan ç'b olsa da şöyle salya sümük bir ağlasam diye dizi bekliyor:))

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım benim ben Ömer halı sahaya maça gidince arkadaşlarla buluşuyorum sende öyle yap:)derdim ama tabi senin iki bıcırık var olsun onlarıda al çık seyretme o diziyi kuzuuuuuuuuuuuuum:))

    YanıtlaSil
  4. Az kaldı kuzum bu sezon son... napalım sıkıcaz dişimizi heheheeee:))))

    YanıtlaSil