18 Şubat 2010 Perşembe





Belgin ve Mert Lost'u rahat izlemek için biran önce çocukları uyutmaya çalışırlerken aralarında şöyle bir dialog geçer

- aşkım bu aralar hiç kendimize zaman ayıramıyoruz...
- e tatlım çocuklardan bu kadar oluyor...
- olsun canım çocuklar da bize ayıracağımız zamanın içine dahil olsun o zaman...
- tamam da tatlım çocuklarla zaten dışarı çıkıyoruz di mi?...
- n'reye çıkıyoruz?...
- Yok starpark, yok lunapark, yok hophop parkı gidip durmuyo muyuz?..
- hııı evet ama ben alışveriş merkezlerini demiyorum...
- E bu havada n'reye çıkıcaz Belgin?..
- Yok ben alışveriş merkezi diyorum da orayı demiyorum..
- Belgin????..
- Aylardır Ikea'ya gitmiyorum Mert ben oturma odasının perdesini değiştirmek istiyorum...
-!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uzun bir sessizlik ve gülme krizine giren Belgin ve Mert........

2 yorum:

  1. Canım yaa çok güldüm:)))
    Eh iki çocukla gidilecek yerler sınırlı?
    Ah bilirim o derdi bilirim:)))

    YanıtlaSil
  2. evt tatlım hep aynı yerler kabak tadı verdi Bursalı eğlence sektöründeki işletmecilerden açılım(:P) bekliyorum en acilinden..

    YanıtlaSil