3 Eylül 2009 Perşembe

Ahhh Eylül ahh....

Bu negatifliğimi hep malum regl günü sendromlarıma bağlamıştım ama şöyle bir geçmiş seneleri de gözönüne alınca anladım ki sebep "EYLÜL".....
Oldum olası bu Eylül ayları beni yıldırıyor.O güzelim deniz,kum,tatil havam bitiyor. Haaa sanki yaz geliyor da ben de eskisi gibi aylarca tatil mi yapıyorum yooo!!! ama olsun işte yılların bir alışkanlığı var hala üstümde. Olmuyor bu geçiş mevsimlerini lafta ben çok sevsem de onlar beni sevmiyolar işte.
Saçımı başımı değiştireyim diyorum ama Tamer'in de askerden gelmesine (son kuaförüm) daha 2 ay var. Aslında Erdal'a da gidebilirim ama o da kardeşim bir kazık bir kazık. Tamam saçlarımı süper yapıyor ama milletin 1 ay ev geçindirdiği parayı benden zınk diye alıyor. Acaba kahkül mahkül mü kestirsem. Şu evde saç boyama işini de bir ben beceremiyorum. Herkesler yapıyor. Şu yaşıma geldim toplasan evde 3 kere saç boyamışımdır. Aslında n'güzel al rengini boya işte di mi?
Bugün Mert'e dedim bu akşam biraz alışveriş merkezi falan gezelim olmadı ıkea'ya gidelim. Hemen "bir şey mi oldu hayatım?" dedi. Adam tanıyor karısını.... Tanısın canım aşkım benim:))) bazen sebepsiz bunaltıyor beni ama seviyorum ben kocamı hem de çook:))) bak şimdi yaaa konu n'relere kayıyor gene..
N'diyordum ben ? hıııı işte buldum sebep "eylül" ama napalım ben ona o bana alışıcak. ayları 11'e indiricek halimiz yok ya!!!!

2 yorum:

  1. EYLÜL AYI GELDIGINDE BENDEDE BİR SIKINTI BİR HALSİZLİK BAŞLIYOR ...SENDROM AYLARI İŞTE BUNLAR.
    EVDE SAÇ BOYAMA İŞİ BENDE BECEREMEYEN CİNSDENİM.ASLA KUTU ÜZERİNDEKİ RENK TUTMAZ KALIRSIN ÖYLECE...AAAA AMA BEN BU RENK İSTEMEMİŞDİM Kİ :)))

    YanıtlaSil
  2. evt yaaa... bu 3 boyamamdan birinde herzamanki gibi annem boyadı ve boyama işlemi bitince "hadi bakalım yıka n'renk çıkacak bakalım" deei. ben tabii şok "n'demek n'renk çıkıcak" kutuyu göstererek "işte bu renk değil mi?" e yıkandı ve tabii ki değil:)))

    YanıtlaSil